Rendhagyó kampánnyal ünnepli az 50. szülinapját az HBO

Oszd meg a cikket másokkal is:

Ki hinné, hogy az HBO 50 éves? Bizony, a prémium televíziós hálózat november 8-án esedékes ötvenedik évfordulója alkalmából indítja útjára az „Ötven éve az elsők” elnevezésű kampányát.

Az HBO ötven éve úttörőnek számít, folyamatosan megújítja és egyre magasabb szintre emeli a televíziózást a játék- és dokumentumfilmek, a drámák, vígjátékok, hírműsorok és sportműsorok területén egyaránt.

No Title

For 50 years, HBO has been the first to break new ground, shaping and elevating the landscape of TV. But it’s just getting started. For the next 50 days, I’ll be releasing sneak peeks – including first look trailers, behind-the-scenes photos and more – from upcoming HBO Originals. Stay tuned.

Sokszorosan díjazott történetein keresztül az HBO olyan figurákat és sztorikat ismertetett meg a világgal, melyek mindig megragadták a korszellemet, ugyanakkor a mai napig érvényesek maradtak. Az „Ötven éve az elsők” megünnepli az első prémium csatorna kulturális örökségét, és ízelítőt nyújt a legjobb tartalmakból, melyek még csak ezután jönnek.

„Az HBO sajátossága, hogy izgalmasan újszerű történeteket mesél el. Az ’Ötven éve az elsők’ megünnepli azokat az alkotásokat, amelyek magasabb szintre emelték a szórakozás élményét, és előretekint az olyan tartalmak felé, amelyek a jövőben folytatják ezt a hagyományt az HBO-nál” – mondta a magyar HBO PR-vezetője, Pinczés-Pressing Ádám. „Alig várjuk, hogy újra átélhessük ezeket a pillanatokat a rajongókkal együtt, és tiszteleghessünk zseniális történetmesélőink előtt.”

Az évfordulót megelőző ötven napon keresztül az HBO minden nap kedvcsinálókat oszt meg hamarosan érkező saját gyártású tartalmaiból – ezek közt lesznek előzetesek, karakter- és werkfotók, korábban nem látott felvételek, forgatókönyvrészletek és még sok más. A kampány ma indul egy exkluzív részlettel a Sárkányok háza hatodik, szeptember 26-án érkező epizódjából. A kampány során láthatók lesznek továbbá exkluzív részletek az HBO The Last of Us című új, saját gyártású sorozatából, a Győzelmi sorozat: A Lakers dinasztia felemelkedése második évadából, az Itt vagyunk harmadik évadából, A Fehér Lótusz második évadából, Az erényes Gemstone-ék harmadik évadából, és még sorolhatnánk.

Az HBO.com weboldalon a kampány során egy külön aloldal mutatja be az HBO múltját és jövőjét, az HBO közösségi oldalain pedig az #HBO50 hashtag segítségével elevenítjük fel a legemlékezetesebb sorozatokat, jeleneteket és figurákat. A közösségi oldalakon a kampány november 8-án az HBOwards-zal ér csúcspontjára – a közösségi médiában zajló ünnepség keretében a rajongók az HBO legnépszerűbb pillanataihoz kapcsolódó díjakat nyerhetnek.

Az HBO Max oldalán november 1-én az HBO hub átalakul egy dedikált HBO50 oldallá, amely kizárólag az évfordulóhoz kapcsolódó tematikus válogatásokat vonultat majd fel. Megtalálhatók lesznek itt felejthetetlen pilot-epizódok, fergeteges stand-up műsorok, inkluzív történetek, díjnyertes dokumentumfilmek, játékfilmek, minisorozatok és sok más.

#hbozóna