Újdonság: A Netflix előfizetők 99%-a még nem próbálta ki a játékokat a platformon

A streaming szolgáltaó 2021 november 9-én indította útjára a Netflix Gaminget elsőként IOS rendszereken, olyan nyitócímekkel, mint a Exploding Kittens kártyajáték, a League of Legends spinoff Hextech Mayhemen ,és az Into the Breach stratégiai játék. A dolog érdekessége, hogy egyfajta All-Access-szolgáltatásként hirdette, amelyhez csupán egyetlen előfizetés szükséges, és a filmek és sorozatok mellett már a cég saját játékkönyvtárát is elérhetjük, amely hónapról hónapra gyarapszik.

Igen ám de úgy tűnik, hogy egyelőre csak nagyon kevesen játszanak rajta, mivel az Apptopia alkalmazáskövető kutatócág által készített felmérés arra jutott, hogy a Netflix játékainak átlagosan napi 1,7 millió felhasználója van világszerte, ami kevesebb, mint 1%-a a Netflix 221 millió globális előfizetőjének. Az Apptopia elemzése arra jutott, hogy a Netflix játékait megjelenésük óta összesen 23,3 millió alkalommal töltötték le, ami igen kevésnek mondható, tekintve, hogy ingyenesen és reklámok, illetve mikrótranzakciók nélkül használható.

Viszont a Netflix továbbra is fontos szerepet szán játékgyűjteményének, és 2022 végére szeretné megduplázni jelenlegi kínálatát 50 játékra, amelyhez három független játékstúdiót is vásárolt, ami komoly segítség lehet a kívánt cél eléréséhez. Mivel az idei két piaci gyorsjelentésben is előfizetői veszteségről számoltak be, ezért a további növekedéshez elengedhetetlennek látszik valami plusz motiváció, ami beterelheti az új tagokat a szolgáltatásba, és ez lehet a Netflix Gaming. Jövőre már reklámok és jelszómegosztás is érkezik a platformra.

A cégnek jelenleg 24 saját játékalkalmazása van olyan címekkel, mint például a Stranger Things: 1984.

#netflixvilág #műsoronplus

Teszett a cikk? Csatlakozz a Facebook oldalhoz, kövess Twitteren vagy a Google Hírekben is, hogy mindig értesülj a legfrissebb újdonságokról.