Kétmilliárd órát néztétek Adam Sandler filmjeit, ezért a Netflix további négy filmre szerződtette

Fotó: Mark Von Holden/Invision/AP

Persze globálisan nézve, viszont ez is bőven elég volt arra, hogy egy új, további négy filmre vonatkozó megállapodást kössön a Netflix és Adam Sandler cége, a Happy Madison Productions, jelentette be pénteken az amerikai streaming szolgáltató.

Nem véletlen az időzítés, hiszen a globális piacon (köztük Magyarországon is) ma jelent meg Sandler új filmje a Uncut Gems (Csiszolatlan gyémánt), ami Amerikában a szerzői jogok és a mozipremier miatt majd csak májusban kerül be az online műsortárba, de már így is 48 millió dolláros bevételt tudott generálni. Egyételműen látszik, hogy minkét fél számára bombaüzlet az elmúlt 5 éves közös munka, hiszen az eddigi Netflixre gyártott hat filmjeiből a Gyagyás gyilkosság (Murder Mystery) volt a tavalyi év legsikeresebb Netflix film a tengerentúlon (sok más országban is), és a többivel összevetve (The Ridiculous 6, The Do-Over, Sandy Wexler, The Week Of, és a majd csak ezután érkező Hubie Halloween, amelyben Sandler mellett Kevin James, Julie Bowen, Ray Liotta, Maya Rudolph, Rob Schneider és Shaquille O’Neal is szerepel) közel kétmilliárd órát töltöttek az előfizetők Adam Sandler filmek nézésével, ami egészen elképesztő mutató.

Akár Nick Spitz-ként egy bugyuta zsaru a Gyagyás Gyilkosságban vagy Oscart érdemlő alakításként Howard Ratner a Csiszolatlan Gyémántban, Adam Sandler az elmúlt évek játékaiban kétségtelenül bebizonyította, hogy a legnagyobb színészek között a helye, ami jól jövedelmező a Netflix számára, és nekünk nézőknek is. A két fél ugyan nem hozta nyilvánosságra az új négy filmre szóló szerződés részleteit, azonban annyi biztos, hogy Sandler lassan az egyik legértékesebb különálló márka lesz a Netflix óriásira duzzadó gépezetében.

Teszett a cikk? Csatlakozz a Facebook oldalhoz, kövess Twitteren vagy a Google Hírekben is, hogy mindig értesülj a legfrissebb újdonságokról.